czwartek, 10 października 2013

Justyna Golenia

1.przygotowuję po ok. 20 cm 3 kolorów sznurka,po ok.5 cm też sznurka sutasz,koraliki ,igłę,nici monofilowe,filc,dobre chęci i do dziełaJ


2.zaczynam zszywać główne elementy,tzn duży koralik z masy perłowej i dwa mniejsze-będzie to baza.tu wykorzystuję kawałki sznurka 20 centymetrowe(bransoletka po podwinięciu sznurków będzie miała ok. 16 cm)



2.powstało takie coś



3.z 5 cemntymetrowych kawałków obszywam mniejsze koralików,które będę doszywała  do bazy.



4.koraliko już czę ściwo podoszywane i zabieram się do obszywania ich mniejszymi koralikami.



5.całość wygląda tak:




Podklejam filcem,żeby nie było widać łączeń z tyłu.



6.przymocowuję łańcuszek i karabińczyk za pomocą kółek montażowych.



Najpierw jedna strona



Potem druga



7.tak wygląda efekt i jak widać do mistrza mi daleko,ale mnie się podoba



25 komentarzy:

  1. Praca piękna, jednak dla osoby, która dopiero zaczyna swoją przygodę z sutaszem jest niezrozumiała. Nie ma szczegółowych opisów, a jedynie zdjęcia już gotowych części bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią. Praca przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kolorowa, ale wykonanie mnie przerazilo, mimo ze nie jestem znawca tej techniki

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie barokowe formy, gratuluję kolorowej wizji świata. Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna praca ! kolorowa i bardzo pozytywna :)
    jednak sam tutorial już dla wtajemniczonych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tutorial to mój debiut:) i cieszę się z każdego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję 8 punktów-ludzie są wzrokowcami i widać co trzeba zrobić-bransoletka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój faworyt-10 punktów.Tutorial ma być dla osób chcących się nauczyć tworzyć-jeżeli widzą amatora,kogoś takiego samego jak oni-nauczą się szybciej.Pozdrawiam-kolorystyka jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,że nie jestem jurorem-dałbym pierwsze miejsce,ale oddałem głos:)Jest PRZEPIĘKNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko świetnie wyjaśnione i to w taki sposób,że chce się spróbować:)
    Marlena Jakimowicz

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję-ale widzę swoje braki w tłumaczeniu-mój mrukliwy charakter wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca piękna ale jak dla mnie za dużo tutaj tego wszystkiego no i rzeczywiście miejscami nie rozumiem. 4 punkty

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam.Bardzo ładny efekt końcowy .Jednak jeśli chodzi o wyjaśnienie to niestety osoba początkująca nie miałaby zielonego pojęcia w trakcie korzystania z tego toturialu co ma robić i jak by powstała taka piękna praca końcowa .Niestety nie przyznam tutaj punktów i wręcz muszę napisać :Pomimo, iż praca jest PIĘKNA to uważam ,że jest to jeden z gorszych toturiali jaki widziałam. Przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie gniewam.Dopiero w porównaniu z innymi pracami zobaczyłam swoje braki,a słowa krytyki to takie kopniaki,żeby zrobić coś lepiej:)

      Usuń
  14. jakiego programu do nabijania punktuw uzywasz?? bo mega podejrzane ze z chwila konczenia sie konkursu nagle masz ponad 300 glosow gdzie przez caly czas nic ci nie roslo.... no nie ladnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Praca piękna , bardzo dokładana . Kto nigdy nie robił takich rzeczy nie ma zielonego pojęcia ile trzeba cierpliwości i poświęcenia , najlepiej krytykować ........ot nasza rzeczywistość. A jeśli chodzi o całość krok po kroku to ten na prawdę zainteresowany wszystkiego się dowie. Daję 10 punktów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimie-proszę się przedstawić-ja nazywam się Krystyna Sterczyk,uczę w gimnazjum w Rzeszowie-nr 2 i tak się składa,że znam Panią Justynę-która w chwili obecnej jest w pracy-na Oddziale Chirurgicznym w Szpitalu przy ul.Lwowskiej i wraca z pracy po godzinie 18-stej.Jeżeli programem do nabijania punktów ma być link umieszczony przez właścicielkę blaga i autorkę konkursu i ZAZANACZAM nierozpowszechniany przez Panią Justynę,która nikogo nie prosiła o pomoc a ja razem z uczniami mogę głosować na kogo chcę to nie widzę niczego nieładnego w tym,że chcemy,żeby Pani Justyna wygrała i za Jej plecami zapraszam na Jej stronę na nk-bo tam ma prawdziwe cuda!Jeżeli się kogoś oskarża to proszę o imię i nazwisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Krystyno bardzo dziękuje za konkretne Pani dane, jestem ciekawa co powie Pan Kurator na Pani poczynania w szkole. Z tego co mi wiadomo szkoła nie jest instytucją do promowania jakiegokolwiek produktu, lecz do edukacji, a nie sądzę ze Pani "prośba" o oddanie głosu na koleżankę w konkursie czegoś uczyła. Może wydawać się tylko prośbą, ale wywiera Pani wpływ na uczniów, od Pani zależy ich przyszłość bo Pani ich ocenia. Czy jakby Pani dostała propozycję od firmy produkującej prezerwatywy, nałożyła by Pani koszulkę z ich logiem? To jeszcze może bym zrozumiała, w końcu w szkołach jest edukacja seksualna, ale nie sądzę by Pan Dyrektor był szczęśliwy.. to nie jest uczciwa rozgrywka z Pani strony, a Pani Justyna powinna być zdyskwalifikowana przez Panią!! P.M.

      Usuń
  17. Krystyna Sterczyk-jeżeli ktoś jest z Rzeszowa lub okolic to zapraszam do Teatru Maska w Rzeszowie-30 listopada na kiermasz z którego dochód przeznaczony jest na hospicjum dla dzieci-organizatorem jest Skład Rękodzieła Artystycznego a Pani Justyna Jest jednym z wystawców,którzy w takim celu będą sprzedawać swoje wyroby i nie widzę niczego złego w pomocy komuś,kto chce przeznaczyć wygraną na taki cel-dlatego proszę się nie zdziwić,ale program-proszę,czy możesz zagłosować-czyli ustna prośba działa i przepraszam właścicielkę bloga,ale na zwykłe ludzkie chamstwo czasem trzeba odpowiedzieć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Daję drugie miejsce-8 punktów.Jak dla mnie trochę za mało opisów,ale ze zdjęć można się nauczyć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. 8 punktów-więcej opisów Pani Justyno!-to jedyne moje zastrzeżenie.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  20. 3 miejsce-6 punktów-K

    OdpowiedzUsuń
  21. bransoletka cudna, ale kursik nie dla poczatkujacego ...

    OdpowiedzUsuń